0 Ваша Кошик
0
Вартість доставки в Київ - 150 грн Ціна доставки не включена у вартість квітів

Уточнюйте, про можливість доставки замовлення та наявність квітів/товарів у потрібному вам місті, перед оплатою замовлення. Viber, WhatsApp, Telegram - +380980229562

Ви можете оформити замовлення в нашому магазині будь-яким зручним для Вас способом:

- оформити замовлення на сайті,

- зателефонувати по вказаним на сайті телефонам або в Viber, WhatsApp, Skype, Telegram

- написавши нам в наш онлайн чат або в Viber, WhatsApp, Skype, Telegram

- написавши нам лист на е-mail info[@]df.ua.


Інструкція з оформлення замовлення на сайті

1. На товарі який Вам сподобався натисніть "Купити":

Букет в каталозі товарів

або тут, якщо Ви знаходитесь на персональній сторінці товару:

Картка товару

2. Перед Вами з'явиться вікно, в якому Вам потрібно вибрати що Ви хочете зробити далі:

Вікно вибору

Якщо Ви хочете купити кілька товарів, тоді натисніть "Згорнути" і додайте в кошик інші товари, після чого натисніть на кнопку "Оформити замовлення".

Перед Вами відкриється сторінка розміщення замовлення:

Сторінка розміщення замовлення

3. У першому блоці Вам потрібно вказати інформацію про себе (Інформація про замовника):

Інформація про замовника

Вам потрібно буде вказати Ваше ім'я, контактний телефон, e-mail , а також вказати зручний для Вас пароль для входу в особистий кабінет клієнта в нашому магазині.

Всі дані які Ви вкажете повністю конфіденційні і не будуть доступні одержувачу замовлення. Вони потрібні нам для зв'язку з Вами у разі потреби, а також для інформування Вас про зміну статусу Вашого замовлення і про його доставку одержувачу.

4. Далі Вам потрібно вказати дані того, кому потрібно доставити Ваше замовлення (Дані про одержувача і доставку) і коли це потрібно зробити.

Дані одержувача замовлення

В полі "Регіон доставки" Вам потрібно вибрати місто (село) в якому потрібно доставити замовлення. Для кожного міста вартість доставки різна. Також, для різних міст може відрізнятися вартість товарів. Як тільки Ви оберете місто, Ви відразу ж побачите актуальну вартість доставки і товарів.

В полі "Адреса в місті..." Вам потрібно вказати адресу за якою знаходиться одержувач. Якщо Ви не знаєте точної адреси або не знаєте коли одержувач буде вдома, просто натисніть "я не знаю адресу" і ми самі уточнимо у одержувача зручну для нього адресу і час доставки.

В поле "Ім'я одержувача» напишіть ім'я одержувача. Ще краще повне ПІБ.

В поле "Телефон одержувача" напишіть контактний номер телефону одержувача. Якщо у Вас є кілька телефонів одержувача Ви можете вказати додаткові номери телефонів нижче натиснувши на "Додати коментар до замовлення".

В полі "Дата і час доставки" Вам потрібно вказати дату, коли потрібно доставити замовлення, а також бажаний час доставки замовлення (якщо замовлення потрібно доставляти без попереднього дзвінка одержувачу). Якщо Ви оберете варіант "Узгодьте з одержувачем зручний для нього час і адресу доставки", то ми уточнимо зручний час і адресу доставки у одержувача, зберігаючи при цьому сюрприз.

Якщо Ви хочете щоб кур'єр разом з Вашим замовленням доставив листівку/записку з Вашим текстом, тоді натисніть "Додати безкоштовну листівку" і напишіть текст, який повинен бути на листівці. Якщо листівка Вам не потрібна - просто пропустіть це поле.

Поле додавання тексту на листівку

Якщо Ви хочете вказати додаткові контактні телефони одержувача або у Вас є якісь уточнення/побажання до Вашого замовлення, натисніть "Додати коментар до замовлення" і напишіть їх.

Додавання коментаря до замовлення

Якщо у Вас є код знижки, тоді натисніть "У мене є купон на знижку", введіть код і натисніть "Застосувати".

Код купона на знижку

Якщо захочете, то в блоці "Вы можете додати до замовлення" Ви можете переглянути та додати до замовлення додаткові подарунки, натиснувши на кнопку "Замовити".

Блок додаткових подарунків

5. Далі Вам потрібно відзначити галочкою Вашу згоду з тим, що Ваше замовлення буде виконуватися згідно умов обслуговування нашої компанії з якими Ви завжди можете ознайомитися натиснувши на сайті"Публічна оферта".

Згода з правилами компанії

6. Далі Вам потрібно натиснути на кнопку "Розмістити замовлення"

Натисніть на кнопку розмістити замовлення

після цього, буде виконана перевірка на коректність заповнення всіх полів. Якщо Ви вказали все правильно, то Ваше замовлення буде розміщене в нашому магазині. Якщо в якомусь із полів Ви допустили помилку, то таке поле буде підсвічено червоним кольором, ось так:

Поле заповнене з помилкою

Вам потрібно буде виправити помилку в цьому полі і знову натиснути кнопку "Розмістити замовлення".

6. Після розміщення замовлення, перед Вами відкриється список способів оплати якими Ви зможете оплатити замовлення. Для того, щоб побачити способи оплати які доступні конкретно Вам, натисніть на вкладку під номером 1, 2 або 3, в залежності від того в якій країні ви перебуваєте.

Список способів оплати

Клікнувши на будь-який спосіб оплати перед Вами з'явиться детальна інформація про даному способу оплати і кнопка "Оплатити замовлення", ось так:

Інформація про спосіб оплати

натиснувши на кнопку "Оплатити замовлення" - Ви зможете оплатити замовлення.

Способи оплати є автоматичні і які потрібно проводити в ручному режимі. Якщо Ви виберете автоматичний спосіб оплати (наприклад, оплата картою), то після натискання на кнопку "Оплатити замовлення" Ви будете переадресовані на сайт платіжної системи де Вам потрібно буде провести оплату за замовлення.

Якщо Ви виберете ручний спосіб оплати, то після натискання на кнопку "Оплатити замовлення" Вам будуть надані інструкція та реквізити за якими потрібно здійснити оплату за замовлення.

Також, Ви завжди зможете оплатити Ваше замовлення пізніше. Для цього Вам потрібно зайти в Ваш особистий кабінет в нашому магазині і натиснути на Список замовлень:

Список замовлень

і далі навпроти потрібного вам замовлення натиснути "Оплатити замовлення".

Після отримання нами оплати за замовлення, в робочий час компанії, статус Вашого замовлення буде змінений, про що Ви будете проінформовані листом на е-mail, який Ви вказали при розміщенні замовлення.

Після доставки Вашого замовлення Вам також прийде повідомлення про це.

Також, Ви завжди можете в будь-який час самостійно перевірити поточний статус Вашого замовлення у Вашому особистому кабінеті або по номеру Вашого замовлення в формі ось тут:

Перевірка стану замовлення

Якщо у Вас виникнуть якісь труднощі або питання - Ви завжди можете написати нам в онлайн чат, в будь-який месенджер, або зателефонувати за телефонами:

і ми завжди вам допоможемо і проконсультуємо ;)